petak, 24. travnja 2009.

Podupiremo kolege iz Dubrovnika

Mi, studenti Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, organizirani u nezavisnu inicijativu, dajemo potporu kolegama sa Sveučilišta u Dubrovniku koji imaju namjeru pridružiti se sveopćem studentskom prosvjedu.
Kolege iz Dubrovnika, kao i mi, traže besplatno školovanje. Obzirom na to da mi smatramo kako je to nešto što mora biti dostupno svakome, te kako sve tri razine - preddiplomska, diplomska i postdiplomska - moraju biti besplatne, dajemo punu potporu kolegama u Dubrovniku u njihovoj borbi. Svi mi koji smo u ovoj borbi ne odabiremo metodu - mi samo činimo jedino što možemo da ostvarimo ono za što mislimo da treba biti ostvareno.
Uvjereni smo da će kolege imati veliku potporu na svom Sveučilištu, baš kao što imaju potporu od nas.

1 komentar: